Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme selaimen päivittämistä uudempaan versioon.

Kriisikeskus Mobile Seinäjoki
Kauppakatu 15 C 14
60100 Seinäjoki

Puh. (06) 414 1256

mobile(at)kriisikeskussjk.fi

Työntekijöiden yhteystiedot

Asiakasvastaanotto avoinna (ajanvarauksella)


Kesätauko ajalla 15.7.2018 - 22.7.2018
Avoinna taas 23.7.2018 maanantaista - perjantaihin ja sunnuntaina klo 10.00 - 18.00

Ajanvaraus 23.7.2018 alkaen

Puh. (06) 414 1256

Ma - pe klo 8.00 - 12.00

Valtakunnallinen kriisipuhelin päivystää numerossa
01019 5202

Ma - Pe 9.00 - 07.00
La 15.00 - 07.00
Su 15.00 - 07.00

Seuraa meitä!

FacebookFacebook
Facebook


TwitterTwitter
Twitter


YouTubeYouTube
YouTube

 

Tältä sivulta löydät usein kysyttyjä kysymyksiä ja vastauksia niihin. Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi, voit lähettää sähköpostia tai nimetöntä palautetta.

Millaisissa asioissa voin ottaa yhteyttä Kriisikeskus Mobileen?

Meillä asiakas määrittelee, mikä hänelle on kriisi. Kriisi on tilanne, jossa et jaksa enää yksin.

Yleisimmät yhteydenoton syyt ovat parisuhdeongelmat, perheongelmat, ahdistuneisuus, arjessa selviytymiseen liittyvät ongelmat, ihmissuhdeongelmat, opiskeluun ja työhön liittyvät ongelmat, kuolema lähipiirissä, pelot, väkivalta, masentuneisuus ja huoli läheisestä.

Jos sinusta tuntuu, että haluat keskustella asioistasi luottamuksella, se on hyvä syy soittaa numeroon (06) 414 1256 ja varata aika.

Pitääkö Kriisikeskus Mobileen varata aika?

Suosittelemme, että varaat ajan. Joskus Kriisikeskuksessa on paikalla vain yksi työntekijä ja jos hän on varattu, voit joutua odottamaan. Et tarvitse lähetettä, oma kokemuksesi keskusteluavun tarpeesta riittää.

Voinko varata ajan sähköpostilla?

Kyllä. Laita rohkeasti sähköpostia osoitteeseen mobile(at)kriisikeskussjk.fi ja ehdota viestissäsi sinulle sopivia keskusteluaikoja. Laita viestin otsikoksi "Ajanvaraus".

Voinko tulla yksin keskustelemaan?

Voit ottaa yhteyttä yksin, pariskuntana tai perheenä.