Tältä sivulta löydät usein kysyttyjä kysymyksiä ja vastauksia niihin. Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi, voit lähettää sähköpostia tai nimetöntä palautetta.
Millaisissa asioissa voin ottaa yhteyttä Kriisikeskus Mobileen?
Meillä asiakas määrittelee, mikä hänelle on kriisi. Kriisi on tilanne, jossa et jaksa enää yksin.
Jos sinusta tuntuu, että haluat keskustella asioistasi luottamuksella, se on hyvä syy soittaa numeroon (06) 414 1256.
Jos haluat keskustella asioistasi luottamuksella kasvokkain, varaa aika soittamalla, sähköpostilla tai jätä yhteydenottopyyntö.
Pitääkö Kriisikeskus Mobileen varata aika?
Suosittelemme, että varaat ajan. Joskus Kriisikeskuksessa on paikalla vain yksi työntekijä ja jos hän on varattu, voit joutua odottamaan. Et tarvitse lähetettä, oma kokemuksesi keskusteluavun tarpeesta riittää.
Voinko varata ajan sähköpostilla?
Kyllä. Laita rohkeasti sähköpostia osoitteeseen mobile(at)kriisikeskussjk.fi ja ehdota viestissäsi sinulle sopivia keskusteluaikoja. Laita viestin otsikoksi "Ajanvaraus".
Voinko tulla yksin keskustelemaan?
Voit ottaa yhteyttä yksin, pariskuntana tai perheenä.