Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme selaimen päivittämistä uudempaan versioon.
Kriisikeskus Mobile

Kriisikeskus Mobile Seinäjoki
Kauppakatu 15 C 14
60100 Seinäjoki

Puh. (06) 414 1256

mobile(at)kriisikeskussjk.fi

Työntekijöiden yhteystiedot

Asiakasvastaanotto avoinna (ajanvarauksella)

Ma - Pe klo 10.00 - 18.00
Su klo 10.00 - 18.00


Ajanvaraus

Ma - Pe klo 8.30 - 12.00
Puh. (06) 414 1256


Voit varata ajan myös sähköpostilla
mobile(at)kriisikeskussjk.fi

tai jätä

Yhteydenottopyyntö



Valtakunnallinen kriisipuhelin
päivystää numerossa
01019 5202

Ma - Pe klo 9.00 - 07.00
La klo 15.00 - 07.00
Su klo 15.00 - 07.00

Seuraa meitä!

FacebookFacebook
Facebook


TwitterTwitter
Twitter


YouTubeYouTube
YouTube

 

Ammatillista keskusteluapua nopeasti, kotikunnasta riippumatta, ilman lähetettä ja nimettömänä

Kriisikeskus Mobile on toiminut Seinäjoella vuodesta 1995. Kriisikeskuksen toiminta on STEAn tukemaa järjestölähtöistä kriisiauttamista. Kriisikeskus toimii matalan kynnyksen periaatteella, mikä tarkoittaa asiakkaalle mahdollisuutta saada apua nopeasti, kotikunnasta riippumatta, maksutta, ilman lähetettä ja nimettömänä.

Ota yhteyttä kriisikeskukseen, jos sinä tai läheisesi tarvitset tukea ja apua

Kriisikeskus Mobile auttaa asiakkaitaan vaikeissa elämäntilanteissa ja kriiseissä sekä tukee asiakkaiden jaksamista arjessa. Elämä voi järkkyä monista syistä - parisuhteen päättyessä, läheisen sairastuessa, onnettomuuden, itsemurhan tai läheisen kuoleman takia.

Kenenkään ei tarvitse jaksaa yksin!

Jos etsit apua itsellesi tai läheisellesi ja mietit, että onkohan tämä Kriisikeskus Mobile sellainen paikka, jonne voi ottaa yhteyttä, niin toivomme, että otat rohkeasti yhteyttä, kun

  • Kaipaat luotettavaa ja empaattista kuuntelijaa
  • Sinulla on huolia ja murheita
  • Sinulla on paha olla tai sinua ahdistaa

Muistathan, että "Ei ole olemassa ongelmaa, mistä puhumatta jättäminen auttaisi sen ratkaisemisessa".

Kaikki asiat ovat yhtä tärkeitä. Ei ole niin pientä asiaa, etteikö siitä kannattaisi keskustella.

Kriisikeskuksen arvot


Asiakaslähtöisyys

  • Asiakas määrittelee, mikä hänelle on kriisi.
  • Kunnioitan jokaista asiakasta ja hänen henkilökohtaista vakaumusta ja mielipiteitään.
  • Annan tietoa ja avaan uusia näkökulmia asiakkaan asioihin, annan hänen tehdä itse omat ratkaisunsa omalla aikataulullaan ja luotan hänen kykyynsä tehdä ratkaisuja.
  • Asiakkaan omien voimavarojen ja lähiverkoston vahvistaminen ja hyödyntäminen.
  • Asiakas voi asioida nimettömänä.

Luottamuksellisuus

  • Tiedostan, että olen salassapitovelvollinen.
  • Pidän lupaukseni.
  • Otan yhteyttä viranomaisiin vain asiakkaan pyynnöstä tai suostumuksella.
  • Kerron asiakkaalle, jos teen lastensuojeluilmoituksen tai rikosilmoituksen poliisille.

Ammatillisuus

  • Toimintaani säätelevät lainsäädäntö ja Suomen Mielenterveysseuran eettiset ohjeet.
  • Olen vastuussa työni laadusta sekä asiakkaille että työnantajalle.
  • Ylläpidän ja kehitän omaa ammattitaitoani, osallistun työnohjaukseen ja kriisityön kehittämiseen.
  • Uskallan asettaa asiakkaan tarvitsemia rajoja.
  • Huolehdin omista rajoistani suhteessa asiakkaaseen.
  • Huolehdin omasta jaksamisestani, vapaaehtoistyöntekijöiden ja koko työyhteisön hyvinvoinnista omalta osaltani.
  • Hyödynnän työyhteisön moniammatillisuutta.
  • Pidän yllä avointa ja rakentavaa keskustelua työyhteisössäni.